The Diary
Дневникът на Георги
<- Дневника
Баш майстори!
Четвъртък, 30 Септември 2004
Педалите от Пан Сервиз прекалиха. Още не било пристигнала частта, която трябва за да ми оправят апарата (Canon A75). И това ми го казват след като ме държаха 10 минути на телефона и си говорих с няколко малоумника. Не стига че от един месец ме карат през ден да се обаждам да проверявам дали не било готово. Ми кажете, че ще отнеме поне един месец бе, смотаняци! Вдигнах им скандал по телефона, а когато ми оправят апарата и отида да го взема ги чака още едно приятно скандалче. Не обичам такива работи, но тези нещастници прекалиха. Две седмици съм си ползвал апарата, а при тях стои вече цял месец. Ебахти и Canon оторизираният сервиз, ебахти и чудото. Чак наглеца по телефона, не стига че говореше все едно е пил четири водки ами и има наглостта да ми се кара. Ще ви оправя аз вас. При мен се хоства сайта на Асоциацията за защита на потребителите. Смятам да се свържа с тях и да им направят чудесен проблем на Пан Сервиз. Още се чудя дали да не се обадя из разни данъчни и други, та още повече гадове да им се изсипят на главата. Викането, което ще отнесат от мен ще е бонус и най-малкото, което ще им се случи. В понеделник отивам, купувам си един самурайски меч и ще присъстват на сцената голямото колене от Kill Bill на живо. Мамичката ви ще разкатая!
Следващите, който са ми в списъка са София Франс Ауто. Там е същата гейска организация. Заради тях два месеца чаках части за колата ми. И това е БЪРЗО! Хората ми я бяха направили за три дни и два месеца чакаха частите да пристигнат. Браво бе, да ви еба в мръсните гадни монополисти. И това, защото хората в сервиза в който бях преди са работили за СФА, но са се отделили самостоятелно. Сега гадовете от София Франс Ауто всячески се опитват да им правят сечено. Да живее монополизма.
Ако си купите някога френски автомобил и си имате даване със София ФрансАуто или си купите техника за която Пан Сервиз да е гаранционния сервиз, молете се никога да не се налага да стигате до сервиз.
Sofia France Auto (София Франс Ауто) и Pan Service (Пан Сервиз) са ми в черният списък и ако някога имам възможност да им направя някоя гадост със сигурност ще им я направя.
[ Коментари: 16 ]Коментари
това ако е сервиз аз сам Господ
http://bushona.com/ моя го оправиха там за около 1 седмица... Nikon Coolpix 3200 бях го изпуснал по едни стълби... и обектива се беше изкривил... много са точни там момчетата
Радвам се за тях, само че моят апарат беше гаранционен и нямаше как да си избера сервиз. Така или иначе това вече е минало, защото след третото разваляне на Canon-а го шибнал в земята и си купих Sony.
kakvo govorish
ot 2 sedmici sam si ostavil cd/mp3 player-a v Pan Service, za6toto se skapaha slushalkite, i zashtoto vidi6 li trqbvalo da si ostavq cqlata tehnika za edni 6ibani slu6alki koito 6tqh da si kupq za 25 lv.
kakto kazva6 ti - se obadih 2-3 dni sled kato go bqh ostavil tam i mi kazaha 4e sa pora4ani 4asti ot Philips - t.e. slu6alkite. minaha dve sedmici i o6te ne sa gi polu4ili i po4vam da se pritesnqvam da ne mi zamenqt originalnite 4asti s menteta. Samo da gi usetq. Estestveno sam si registriral produkta v saita na Philips i dori im pisah vazmuteno pismo. 4akam da mi otgovorqt do 3-4 rabotni dni. kazva6 4e hostva6 saita na sauza na potrebitelite-dai nqkakav adres, na koito moga da im pi6a pls.
prochetoh komentarite po-gore i sam s dve ratze za, che tezi ot PAN SERVIZ sa za zatvora. Iavno produktite na CANON sa goliam bokluk, tai kato i az imam pabota s PAN otnosno sashtata marka fotoaparat. Pisah na CANON BULGARIA i ochakvam otgovor.
да на пан-сервиз направо им се кефя, много си се радвах на новия телефон пансаоник, нали около 3 ,4 седмици при тях стоя 6 месеца, върнаха ми слушалката със савсем друга платка и силно ме убеждаваха , 4е проблема е в базата дейба. аа и през тея 6 месеца все ставаше след 4 дена.
Това е най дървения сервиз,който съм жийдал,а MP3 PHILIPS е най големия боклук. Четири пъти се разваля за четири месеца.Единия път уж му смениха hard disca.Как става така ,че сменят hard disca,а компилацията не се изтрива.Излиза ,че новият hard disc,за който чаках 3 седмици е пристигнал от PHILIPS с моята компилация от песни.Страшни са................
Ами аз са имам един проблем с фотоапарата ми (PowerShot SD500) не е сервизен и незнам към кои е по добре да се обърна в смисел незнам кой си върши работата и кой само го псуват!!Ако някой има идеи да пише!!!
1. az ot pan serviz sum mn dovole. qvno rabotata e 4e 1-vo opravqt izvungarancionnite aqvki i posle garancionnite. 2-ro bu5ona e vaznojno nai-ubitiq i smotan serviz. moje da ima i profesionalisti, no organizaciqta im e mn zle. vednuj ostavih tam avto-radio za remont, sled 2 sedmici se obadih da proverq kakvo stava i se okaza 4e 4oveka koito go opravq bil izleznal v lqtna otpuska! super e ne moja li nqkoi da zvunne i dakaje pone tova. ?!? sled 3 dni v pan go bqha opravili ve4e.
Специално Пан сервиз са ПЪЛНИ ЛЕВАЦИ.Просто не знам как при пълната им некомпетентност все още се опитват да развалят коли.Не ходете там!
бате защо намесваш гейс тука
те ако беха такива поне една свирка щеха да ти дръпнат за успокоение :)
Хубаво е човек да знае, че някой го е грижа за кофти обслужването в "прекрасната ни държава" - гласувам с две ръце ЗА, ако имаш възможност да им покажеш от къде изгрява слънцето - Goog Luck & Have Fun :)
Vijdam che mnogo se e izpisalo za tezi tuPANari ot Pan serviz. Cialata si istoria niama da razkazvam stoto e dulga i adski iznerviasta. No iskam s moia komentar da dobavia kolko negramotni i absoluitni levaci sa tezi ot PAN service(pisha go pan service za da ima poveche kluichovi dumi za search engine botovete). Hora apeliram kum vas: Ne hodete v Pan serviz,Пан сервиз,Pan service.
АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСНА С ВАС! ИМАХ И АЗ ПРОБЛЕМИ С ТЕЗИ ТЪПАНАРИ, С ЕДНА КАФЕ МАШИНА - ПРОСТО СИ СКЪСАХ НЕРВИТЕ... ПЪЛНИ МАЛОУМНИЦИ!!!
нека и аз си кажа неволите от прехваления сервиз-оставих си апарата канон за чистене на лещата(имаше песъчинка) като очаквах едва ли не да го оправят същия ден.след около месец разкарване беше готов и какво бвшв учудването ми-цената беше 150 лв.викам аз шефа,а той ми вади някакъв лист,на който пише,че са сменили почти всичко по него.а аз като му викнах,че съм искал само да махнат песъчинката(която даже и не пречеше на снимките),той почна да ме убеждава,че апарата не е работел.накрая намалиха цената на 50лв,която също не заслужаваха,но какво да се прави...така че на който му се налага,да си търси другаде сервиз.съжалявам само,че не викнах я телевизия,я някой друг
Disclaimer: Except where otherwise noted all opinions expressed here are personal
opinions of the author and do not reflect official opinions of my employer or
any other person, company or organization associated with the author.
Copyright: Except where otherwise noted the content of this site is licensed under a
Creative Commons Attribution License. Текстът на договора за ползване на български
Copyright (cc) 2003-2011 Georgi Chorbadzhiyski. Some rights reserved.
Comments, texts and pictures not signed by me are property of their respective owners.
Страницата е генерирана от Glog v3.99-test
Бих прибавил и БТК, най-дървената компания в България, просто нямат равни,а ADSL support-a им е "върхът"
Написа Филип Русинов на 13-Mar-2005 12:56